Mõned seksinipid

3 minutit lugemist
  1. Misjonäriasendi täiustamiseks võib naine panna endale padja tagumiku alla. See tõstab naise alakeha kõrgemale ja pakub mõlemale suuremat naudingut. Lisaks võib naine tõsta jalad õhku või panna need mehe õlgadele.
  2. Kui mees lõpetab liiga vara, siis seda viga annab parandada. Orgasmi edasilükkamiseks tuleb tal lihtsalt puhata ja oodata. Kui erutus on veidi järele andnud, võib taas jätkata.
  3. Meeste G-punkt! See asub lahklihal munandite juures ja paljudel on see väga tundlik koht.
  4. Orgasm ühel ajal:

Naine erutub harilikult aeglasemalt kui mees. Kuid suguühte ajal kliitorit hõõrudes on võimalik naist täiendavalt erutada.

  1. Tupe- ja vaagnapõhja lihaseid on võimalik edukalt treenida. Näiteks võib neid istudes kokku tõmmata ja lõdvestada. Nende lihaste treenimine võimaldab saada veelgi tugevamaid orgasme.
  2. Tupe kokkusurumine.

Naine lamab selili, mees on põlvili tema ees ja surub naise põlved kokku ning surub need rindade juurde. Mees saab selles asendis vabalt siseneda ning naise tupp ümbritseb sugutit tihedamalt.

  1. Orgasmihäiretega naised võiksid proovida tupekuule. Nende kuulide sees on väikesed kuulikesed, mis vibreerides tekitavad erutust. Kuulide kasutamine aitab nii mõnelgi naisel probleemist jagu saada.
  2. Kui mehel on liiga suur suguti, siis tuleks mõne asendi puhul olla ettevaatlik. Näiteks tagantpoolt sisseviiduna pääseb suguti üsna sügavale. Sama kehtib ka ratsaasendi kohta, kuid siin saab naine ise reguleerida. Soovitav on ka lusikaasend, s.t. asend, mille puhul mõlemad on külili. Selles asendis ei pääse suguti eriti sügavale.
  3. Veelgi sügavamale? Kas teile tavalisest koera-asendist veel ei piisa? Sel juhul võib naine tõsta ülakeha veidi ülespoole ning suruda tagumiku võimalikult mehele vastu. Naine võib endale alla panna ka mõned kõrged padjad.
  4. Kuidas leida G-punkti? Suru üks või kaks sõrme tuppe. Tupe üleosa katsudes tunned häbemeluud. Sellest edasi liikudes on tunda pisut krobeline piirkond, mis paljudel naistel on eriti tundlik.
  5. Erektsiooni pikendamiseks ja tugevdamiseeks võib soovitada peenise rõngast. Neid on eri suuruses ja erinevatest materjalidest: metallist, plastmassist või silikoonist. Niisugune rõngas hoiab „väikemehe” kenasti kikkis.
  6. Ka meeste rinnanibud on tundlikud! Paljud mehed ei teagi, et rinnanibude hõõrumine saadab erootilisi signaale alakehasse.
  7. Naine võib meest kondoomi pealepanekul aidata, asetades kondoomi enda huulte vahele ja suruda see peenist suhu võttes õigele kohale. Et see libedamalt läheks, on soovitav kasutada libestusgeeli.
  8. Väga erutavalt mõjub lahkliha ja anus‘e erutamine, näiteks nimetissõrmega masseerimine.
  9. Naise G-punkti saab stimuleerida ka väljastpoolt. Selleks tuleb asetada käed naise kõhule ja kergelt suruda. Nii puutub peenis G-punktiga veel tugevamini kokku.
  10. Mehel jätkub vastupidavust kauemaks, kui enne orgasmi võtta peenise juur kahe sõrme vahele ja seda mõni sekund kergelt suruda. Erutus taandub veidi ja mees võib taas jätkata. See harjutus tõstab mehe üldist seksuaalset vastupidavust!
  11. Rindade erutamine meeldib paljudele naistele. Seda ei pruugi teha mitte ainult eelmängu ajal, vaid ka suguühte ajal tõugete rütmis.
  12. Seks tagantasendis on veelgi erutavam, kui mees samal ajal masseerib naise tuharaid, surudes neid kokku ja lahku. See suurendab mõlema naudingut.
  13. Püstiasendis seksides ei pruugi tingimata sooritada tugevaid tõukeid. Võib proovida ka rütmilist kiikumist. Niisugune õrnem stiil viib naise tõelisse ekstaasi!
  14. Seks menstruatsiooni ajal on paljude paaride meelest eriti nauditav, sest naise suguelundid on sel ajal eriti tundlikud. Vajaduse korral võib kasutada apteegis müügil olevaid spetsiaalseid tampoone, mis seksimist ei sega.

©MAAJA