Cadillac nr. 1 – USA presidendi superauto

4 minutit lugemist

USA presidendi autolt põrkavad tagasi isegi soomustläbistavad juhitavad mürsud. Isegi 100 m sügavusel võib autos mitu päeva vastu pidada. Satelliidi vahendusel on president alati ühenduses USA kõigi komandokeskustega. Õhutõrjerakett põrkab vastu autokatust ning lõhkeb, tekitades tohutu tulepilve! Saja meetri raadiuses varisevad hooned kokku nagu kaardimajakesed. Kuid USA presidendi auto sõidab edasi, nagu poleks midagi juhtunud. Rünnak kuulipildujatega mõlemalt küljelt! Üks valang tabab otse autoakent. Kuid auto sõidab edasi! Üks terrorist viskab käsigranaadi ja see plahvatab otse auto esiosa all! Auto sõidab edasi! USA presidendi soomustatud auto on parim, mis eales ehitatud. Isegi vee all on võimalik selles 48 tundi vastu pidada! Presidendi uue auto kõrval on kõik James Bondi sõidukid armetud logud…

Terroristidel on omavahel raadioside ja sihik-binoklid. Pommid on paika pandud ja kümne sekundi põrast sõidab mööda USA presidendi auto! „Üheksa, kaheksa, seitse…“ loeb pealik. Kõigepealt ilmub nähtavale mitu eskortmootorratast, seejärel presidendi limusiin, salateenistuse saateautod ja veel kümme mootorratast. Six, five, four... Mees granaadiheitja juures on võtnud objekti sihikule. Nüüd tuleb kolonn lõhemale! Three, two, one, zero! Läbilõikav vile, seejärel tabab presidendi autot granaat! Üheaegselt kostavad automaadivalangud, peaaegu kümne meetri pikkuse musta limusiini all plahvatavad käsigranaadid. Kuid ei midagi, auto sõidab edasi nagu poleks midagi juhtunud! Sealjuures polnud tegemist mitte õppelõhkeainega. auto eemaldub kiirust kogudes sündmuskohalt… Ükski president pole veel sellist rünnakut ise kogenud. Vastav õppus on aga tegelikkuses läbi viidud. Autos viibis aga dublant. USA president võib ennast oma presidendilimusiinis täiesti turvaliselt tunda. Limusiin sõidab Valge maja garaaži juurde. Avanevad kolmekordsed soomusuksed. Kompuuter kontrollib autost väljujaid. Superlimusiin veereb garaaži.

USA presidendi auto on unikaalne sõiduvahend. Kuulikindlad kummid, soomusklaas ja satelliitside. Kuid see pole veel kõik. Terve auto korpus on valmistatud titaansulamist, mille all on kiht keraamilisi plaate, mis kaitsevad autosolijaid kuumalaihne eest. Selline masin peaks vastu ka tuumaplahvatuse lööklainele. Reisisalong on täiendava tinakihi abil kaitstud radioaktiivse kiirguse eest. Sees pakub auto kõike, mida on võimalik ühte sõidukisse paigutada. Pidagem eelkõige silmas relvastust. Autos on uduheitja, pisargaasiseadeldis ja seadmed, mis muudavad ohu korral auto taha jääva tee õliliuväljaks. Auto katusesse on monteeritud kaks kuulipildujat, kaks toru miniatuursete, kuid efektiivsete maa-õhk tüüpi rakettide jaoks. Isesuunduvad raketid stardivad automaatselt. Pagasiruumis on miinipaigaldaja ja granaadiheitja. President istub auto tagumisel parempoolsel pühvlinahast istmel. Selle läheduses on kolm punast telefoni, millel on otseühendus NATO peakorteriga Brüsselis, samuti Moskva ja Pekingiga. Nendele lisaks on telefonid ühendusepidamiseks USA armee juhtkonnaga. Nahkpolstris on koht kuulsa aatomikohvri jaoks. Külmik on mahukas ja alati kõikmõeldavaid hõrgutisi täis. Mitu monitori annavad edasi uudiseid kogu maailmast või teevad otselülituse presidendi büroosse. Loomulikult on autos ka faksiaparaat. Kogu sidepidamine toimub satelliitide vahendusel. Kõik kõned šifreeritakse digitaalselt ning presidendi raadiokõneluste pealtkuulamine on võimatu.

Kuna pole välistatud gaasirünnak presidendi autole, juhitakse masinasse vaid puhastatud õhk, – äärmise vajaduse korral peatatakse nupulevajutamisega õhu juurdevool ja värsket õhku pumbatakse autosse masina all asuvatest balloonidest. Selline varinat töötati välja puhuks, kui auto peaks sattuma vee alla. Superautos on võimalik kaks päeva kuni saja meetri sügavusel vastu pidada. Piisab ka toiduvarudest. Muidugi ei ole president autos kunagi ainult koos juhiga. Autos viibivad alati ka kaks salateenistuse agenti, sekretär ja isiklik nõuandja, reisidel sageli aga ka presidendi abikaasa. Kuna autos on kaheksa istekohta, ei ole seal kunagi kitsas. Saateautos nr. 2, mis näeb välja täpselt samasugune nagu presidendi oma, on relvastus veelgi võimsam, kuid see-eest on seal „ainult“ kuus istekohta. Autos nr. 2 on väljaliikuv tuletorn, kust võib tule avada ühe soomustläbistavate mürskudega tulistava kahuriga ja nelja kuulipildujaga. Autos on veel 10 juhitavat raketti ja isegi õhutõrjekahur! Ükskõik, kuhu president ka ei reisiks, Cadillac nr. 1 ootab teda alati, sest selle toimetab kohale transpordilennuk. Mitte kunagi ei istuks president võõrustajate pakutud autosse. Esiteks oleks see liiga riskantne, teiseks puuduksid tal vajalikud sidevahendid. Nii reisibki Cadillac nr. 1 alati koos presidendiga.

Cadillac nr. 1 tehnilised üksikasjad 1.

  1. Kere: on valmistatud titaansulamist (üksikasjalik koostis on salastatud). Kahekordse kere vahel on kiht keraamilisi plaate, mis peavad vastu ka väga kõrgele temperatuurile. Auto aknad on 10 cm paksusest kuulikindlast klaasist. Lõhkemiskindlad rehvid.
  2. Elektrisüsteem: Kogu süsteem on dubleeritud. Lühise korral lülitub sisse avariisüsteem.
  3. Ellujäämise süsteem: Gaasikindel salong. Gaasikindlus saavutatakse ülerõhuga. Autos on filterseades õhu puhastamiseks, radar, elektrooniline navigatsioon, hapniku- ja kunstliku vereringe aparaat. Võike toiduvaru koosneb astronautide konservidest.
  4. Relvastus: Seadeldis kunstliku udu tekitamiseks, pisar- ja närvigaasi heitjad, kaks kuulipildujat, laseriga juhitavad maa-maa tüüpi miniraketid, soomustläbistavate lõhkekehadega granaadiheitja, miinipanija.
  5. Kommunikatsioon: Pealtkuulamiskindel sidesüsteem, valjuhääldid peatugedes, otseühendus Pentagoni ja NATO-ga, „punane liin“ Moskvasse või Pekingisse helistamiseks.
  6. Tuumarelva käikulaskmise keskus: Autos on kõrgtehnoloogiline kompuutersüsteem võimaliku tuumasõja puhuks. Enne süsteemi käivitamist peab president kasutama omaenda häält koodina, samuti tegema geenitesti süljega.
0

Your Cart